Mineztrk Kızlar 1 aydır randevumun gelmesini bekliyorum zor bela almıştım zaten gittim hastaneye doktorlar greve girmiş bomboş hastane kaldı öbür aya bulabilirsek oda
ipeklendik Mineztrk grev de olsa nöbetçi bırakıyorlar diye biliyorum burda öyle oldu en azından sordunuz mu?
Mineztrk ipeklendik sorduk ya bitene vardı cinsin tekiydi zaten kendi hastalarıma bakıcam dedi gönderdi odadan acilden bi kız geldi ona bile bakmadılar
Seher924 Kızlar beta değerim düşük çıkıyor nasıl yükselte bilirim ne yersem beta değerim yükselir bilgisi olan söyleye bilir mi ?
Seymaaogretmenn12 Benimde bugün randevum vardı doktorun sekreteri aradı bugün grev olduğu için pazartesi gelin doktora söyleyin bakacak dedi . Belki siz de gidip doktora söylerseniz bakar