Minammm 36.haftama girdim ağrılarım arttı bebek büyükçe taşımak zor oluyor geceleri uyuyamıyorum böyle olunca da her şey batıyor bana saracak yer arıyorum resmen sakindim aslında bu haftama kadar annem bizimle birlikte bakıyorum mutfak temizliği istediğim gibi değil toz alımı istediğim gibi değil kalkıp yapasım geliyor halim yok sinir olup oturuyorum bebek doğunca hepten detay temizlik yapılmaz ben hem çalışıp hem detayları nasıl yapacağım bebekte var annem elinde telefon akşamı eder artık temiz ama detayları görmüyor ben olsam elimde bezle gezerim
SimgeTuna Minammm Bu dönem böyle kuzum geçici az kaldı istediğin gibi yaparsın benim hamileliğim hep istirahatle geçiyor maalesef ve annem de çalıştığı için gelemiyor ev ayda bir iki kere süpürme silme görüyor o kadar ki ben normalde günde bir süpürür silerim çünkü köpeğim de var ama yapacak bir şey yok az kaldı İnşallah üzülme🙏🏻
Cscn Minammm yine senin zamanın yakın, ben 14 haftayım ve herkesten her şeyden nefret ediyor gibiyim, her şey batıyor en anlaştığım insanlarla bile tavır halindeyim. Erken başladık biz sinire, öfkeye
Minammm SimgeTuna istiyorum ki her şey dört dörtlük olsun yerli yerinde dursun ama olmuyor bu düşünceden vazgeçmek lazım aslında bebek olunca hepten düzen bozulacak zaten ☺️ Artık olduğu kadar diyeceğiz napalım
SimgeTuna Minammm Aynen öyle ama düzen bozulmaz bebişten sonra korkma hem hafifleyeceğiz şimdi ağırlaştık iyice o zaman daha kolay yaparız işlerimizi ben şimdi göbeği taşıdığıma şükür ediyorum😹
Minammm Cscn ilk zamanlarım çok sakin geçti benim bulantılarım dışında sorunum yoktu kendim bile kendime şaşıyordum bişeyler oldu son zamanlarda bende anlamadım halsizlikten sanırım bebeklerimiz için sakin olmaya çalışalım bir süreç bu geçecek biz böyle olursak bebeklerde huzursuz olacak sonra yine bize zarar her şey düzelecek inşallah böyle zamanlarda uzanıyorum boşver diyorum olduğu kadar diyorum kafamı dağıtacak bir şeylerle uğraşıyorum
Minammm SimgeTuna gerçekten bende öyle şaşıyorum nasıl taşıyorum diye ağırlaştıkça ağrılar da artıyor haliyle az kaldı eski halimize geri döneceğiz inşallah şu doğumu da hayırlısıyla bir atlatırsak 🤲