Arkadaşlar neler düşünüyorsunuz ne hissediyorsunuz bebek cinsiyetini gostermedi bize simdiye kadar simdi ayrintili usg de kız gibi duruyor dedi doktor boyle saskinlik heycan degisik hissediyorum normal mi duygularim karmask bu arada istedigm cinsiyet yok saglik olsun diyordum hepp siz neler hissediyorsnz bu duygu dogana kadar surecekmi :)