Merhaba, doktorum 32. Haftada erken plesanta yaşlanmasi basladigini fakat bebegin haftasina gore iyi gittigini soylemisti. 33. Haftada baska bir doktora gittik plesanta yaslanmasina artik bakilmadigini onemli olan bebegin haftasiyla uyumlu gidip gitmedigi oldugunu soyleyince tamam diyip eski doktorla devam ettik. Simdi 36+0 im doktor bebegin gelişiminde sıkınti yok fakat plesantan hizli yaslaniyor haftaya alabiliriz bebegi dedi. Acikcasi doktorlarin kolayina kactigi icin sezaryen yaptigini dusunen ve on yargili yaklasan biriyim. Zorunlu olmadikca sezaryen olmak istemiyorum. İki farkli doktor farkli aciklama yapti. Haftaya simdi tekrar diger doktora gidecegim, sizin basiniza geldi mi erken plesanta yaşlanması?