Bugün gittim 9da randevum 1.30 da çıktık hastaneden. Detaylı ultrason yapıldı burun kemiği konusunda beni korkuttular dakikalarca stres içinde kaldım ses çıkarmadan ağlamak nedir o an anladım gözümden yaşlar süzüldü 22. Hafta 5.2 çıktı burun kemiği sonra normal tamam deyip çıkardılar ama içimde ukte kaldı çıktım ağladım kötü hissediyorum şuanda