Merhaba kızlar 34+3 günlük hamileyim hamilelik şekerimden dolayı çocuğun kilosu ilerde gidiyor dedi doktor suyuda şekerden dolayı fazla dediler 4 gün hastanede yattım şekerm düzelsin diye orda normaldi eve geldim ama yine şekerim yüksek çıkıyor hiç bişey yemediğim halde suyu fazla olup doğum yapan yada düzelen varmı aranız da çok korkuyorum 😔