8 gün önce spinal sezeryan oldum. Kesinlikle korkulcak bişey değil gecelik giymenizi tavsiye ederim cünkü muayene ediyolar alttan ayaklarınız uyusuk oluyor o sıra zaten size pijama giydiremezler en iyisi gecelik giymeniz sonda falan takılı olacağından yürürken gecelik giyin. Ben götürmemistim altsız yürüttüler sonrada dogum sancısı cekerken giydigim elbisemi giydim pijama gereksiz bence sezeryan icin