Simge-arikca Benden pembe leke geldi, erken doğum riski dediler progestan verdiler şimdi evdeyim ama bise olacak diye çok korkuyorum bu ilacın faydası olurmu lütfen yardımcı olun ara ara şancı geliyor daha 22 haftaligim
-Aselimm- Ben pembe lekelemeyle dogum yaptim gecen hatta cnm ama senin haftan çok küçük yat hiç kalkma ani hareketler de sakın bisi olmaz insaalh