Ben 8.haftamdan beri kusuyorum (ki kız bebeği olacaklar bulantı yaşarmış), sürekli ekşi ve tuzlu yemek istiyorum tatlının adını duymak istemiyorum (ye ekşiyi doğur ayşeyi), gittim bir de espri olsun diye yaptığımız makas bıçakta makasa oturdum o da KIZ 😂 ama gel görün ki bebeğim küçük bir erkek 😂 ama sağ tarafta duruyordu o zaman erkek olabilir demiştik 😂😂