catidaki_kedi doktor cok iyi allah razi olsun bebegmde kalp damarinda genişlik cjkti ayrica ilgilendi sürekli doktor hasta gbi degl bi yakini gbi durumu izah edisi uzmeden sagolsn napcgmizi nasl dusunmemz gerektgni o anlatti.. Gayet iyi biri oraya git derim 🤗en ufak sorunu skntyi bile soluyor tedbr alinsin diye.. Ilk gittgmde 30 35 dk döndü yuzunu görmek istedim gostermedi bebis cikolata vs ye yuru dedi tekrar cagrmsti😁hala goremedik o ayri tabi🧿🤣