Evin içinde iki kere gidip geleyim, bir kat merdiven çıkayım, 5 dakika ayakta durayım acayip yoruluyorum ve direkt bacak ağrısı yapıyor. Bacaklarıma ağırlık yapıyor ve kalçalarda yanlardan dayanılmaz ağrı oluyor, bazen basamıyorum ayağımın üzerine yani.. Kontrolde doktora da söyliycem de normal bir durum mu?