34+4’den selamlar 🖖
Artık kıyafetleri yıkama ütüleme yapayım
dedim. Ay ama bu yenidoğan ve 0-3 ay olanlar okadar minnacık kı 🥰 Acaba çok mu küçük aldım diye düşünmüyor değilim 🙄
Bu arada 4-5 saatte etiketleri anca kestim, eğer alışverişiniz bittiyse çok beklemeden 30. haftada falan çıkarın aradan. Şu anda çok zor geliyor 😤