Arkdaslar ben 5 haftalık kürtajsız düşük yaptım Bebek henüz tam oluşamamıştı kendiligonsen düştü. Kimyasal gebelik diye geçiyormuş bu. Bir hafta oldu bugün düşeli. Kanamam durdu tekrar Çocuk sahibi olmak istiyoruz. Bunun için cinsel ilişki ne zaman olmalı beklemelimiyiz bende herhangi bir problem yok bilgisi olan varsa anlatabilir mi? Kan degerlerim takipte fazla düşmemiş dedi doktor kendiliğinden düşer dedi bir iki güne kan sonucumun duzelmesinimi beklemeliyim (Teşekkürler :)