Mervelerce Sibel01 ben gidiyorum şuan 39.haftamdayım hem hastaneden hem çalışanlarından hemde doktorumdan çok çok memnunum😍
Mervelerce Sibel01 inşallah artık olsa iyi olur son 5gün🙈 benim doktorumda Meltem özben kesinlikle tavsiye ederim çok tatlı bi doktor😍