Abide evet memnunum ikinciye yine ona gidiyorum. Genel olarak olumlu bir yapisi var. Muayenelerinde aklinizda bir sey kalmiyor mesela 8 haftalik ilk muayeneye gittim ikinci bebiste. Ultrasonda direkt kalp atisi guzel kesenin yeri iyi problem yok. Falan gibi direkt soyluyor her seyi. Kafada soru isareti birakmiyor. Bir de numarasini veriyor bir sey olunca telden yazabiliyosun. Benim dogumda izinliydi ama geldi dogumuma. Ona da ama dediki, iki cocugum var eger gece dogum olur babasi evde olmazsa gibi durum olursa cocuklarimi malesef yalniz birakamam dedi. Hak verdim yani. Babalari evdeydi zaten sabah dogum yaptim gelmisti. Oyle genel olarak memnunum.