Kızlar 36+3 deyiz dünkü kontrolümüzde çatı muayenesi oldum canım çok acıdı doktorumuz sadece 2 hafta içinde normal doğum olursa alırım yoksA alamam dedi ama açıklık kaç cm söylemedi bende sormayı unuttum telaşla acaba kaç cm açıklık vardır çok merak ediyorum 🙄🤦🏼♀️