-anne-oluyorum- Kızlar covidde öksürük için kozalak şurubu içilebilir mi ne yaptıysam öksürük geçmedi. 13 haftalığım.
Sumiire -anne-oluyorum- Ben andız pekmezi içmiştim çok faydasını gördüm öksürükte ama o zaman hamile değildim buradaki birinede soylemiştim doktoruna sormadan kullanma diye doktoru önermiş ama sizde kendi doktorunuza sormanızda fayda var
Mercan28 -anne-oluyorum- ben 19 haftalığım geçen hafta çam kozalağı şurubu siye geçiyo ama şurupta değil ondan içtim ve çok iyi geldi her yerden araştırdım doğal olduğu için kullanılabilir diyodu