Selam iki haftadır kontrole gidiyorum normalde 34 . Haftadayız ama iki haftadır gelişme olmuyor yani 32. Haftada dedi bebek. Gelişim geriliği olarak tanımladı sanırım. Erken de alabiliriz sezaryenle dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Kafam çok karıştı korkuyorum yardımcı olur musunuz?