Gmzegb geçmiş olsun canım bende hamileliğimin 6cı haftasında yemiştim normalde dokunmayan şey o gün dokundu aynı gün iki defa kustum ben hamileliğe bağlamıştım ama demekki zehirlenmeymiş o günden sonra korkumdan daha yiyemedim bide bi tiksinio zaten insan öyle olunca çok çok geçmiş olsun🙏🏻