Busrauraz11 Kızlar biriniz aydınlatın Allah rızası için kimse hesaplayamadi şuan 17 haftaligim doktorum dedi temmuz başında doğum olur ama hesaplıyorum bebeğin tahmini doğum tarihi diye temmuz yaptım bu sefer temmuz başına göre şuan 20 haftalık olmam gerekiyor
Sgnn Busrauraz11 benimde uygulumaya göre nisan 15 gözüküyor ama doktorum mart 15den sonra heran gelebilir dedi. Her bebek farklı 36 dan sonra dopum gözüyle bakıyorlar
Ecehn Busrauraz11 adetin ilk gününü baz alıp hesaplıyor doktorlar ilk gününden itibaren 40 hafta sonrasi icin hesaplaniyor hafta bazinda 36-40 hafta arasi 9.ay kabul ediliyor gelisimini yüksek olasılıkla tamamladığı icin o haftalarda da doğum beklenebiliyor😊
hunilimom Busrauraz11 son adet tarihinize 7 gün ekleyip 3 ay geriye saydığınız da doğum tarihi çıkıyor mesele benim 13 kasım +7 20 3 ay çıktığım da Ağustos gözüküyor yanı 20 Ağustos tahmini doğum tarihi 40 haftalık oluyor tam
Buseyllzr Busrauraz11 canım son adet tarihinden 3 ay çıkar. Üzerine 7 gün ekle tahmini doğum zamanı ona göre hesaplanıyor. Mesela benim son adet tarihim 10 Eylül 3 ay çıkarınca 10 Haziran oluyor 7 gün ekleyince 17 Haziran 15-20 Haziran arası dogurursun diyor doktorum da
Busrauraz11 Ecehn bu ikinci gebeliğim 38 ci haftada aldircam canım yani doğrumu doktorun dediği benim hesaplamama göre temmuz ortaları oluyor
Ecehn Busrauraz11 Benim de ilk gebeligim doktor bana 38 deyken istersen sezeryana alabilirim demisti gelisimi kilosu her sey tamamsa seni de 38 de alir diye dusunuyorum hayirlisiyla gelsin insallah🤗
Busrauraz11 Ecehn bende kendi istegimle oldum sezaryen bebek kanaldaydi ama korktuğum. İçin sezaryen istedim çokta rahat geçti 😊 sağlıklı olsunlar da
Ecehn Busrauraz11 aa oyle mi Ben de sanırım öyle olucam gelmiyor cunku sancim falan😔belden mi uyusturdular😊
Dilhunizade Busrauraz11 benimde bildiğine gore 15 nisan ama doktorumuz 22nisandan sonra dedi… Düzensizliğinden dolayı gebe kalma tarihimi net bilmiyorum ilk doktorum bana gebe kalma tarihiniz bu bebeginiz su kadarlık demesiyle uygulama ile takibine başladım o hesabima gore yarin 32 haftalik okuyirum ama şu an farkli bir doktora gidiyorum bu doktora gire de yarin 31 hafyammis 🤯🤯🤦♀️