Kızlar 2 gündür kanamam vardı birden kaşığına ağrı girdi aşırı sandım vardı be ben ölüyorum kesin ağrıdan dedim aşırı sandım vardı hiç bir şey yapamıyordum kan değerlerideğerlerim düşüyor zaten yavaş yavaş kese biraz yukarda düşürmem zor olabilir dedi ilk gebeligin di kürtaj olmak istemiyorum evde düşürmeye çalışıyorum kapmak lazim😞🤲🏻