Kızlar merhaba dün normal doğum yaptım. Göğsülerimden süt geliyor dün doğar doğmaz emmeye başladı acı yoktu bende ama bu sabahtan beri uçları bebeğim emdikçe inanılmaz acıyor. Yara vs birşey yok ama o emerken acısından dişimi sıkıyorum şuan. Sebebi ne olabilir ? Yada nasıl geçiririm