Hhande01 Kızlar hangi markalardan memnun kaldınız? 1 beden ne kadar kullanılıyor? 2 beden de alınmalı mı kenarda durması için ?
Mdjdjdks Hhande01 Bende sleppy aldım 1paket kullandıktan sonra bi sorun yaşamazsam devam etmeyi düşünüyorum
Kbrkrt Hhande01 ilk aylarda çok kullanılıyor günde ortalama 10 tane kullanıyorduk 1 ayda 300 tane gidiyordu 3.aydan sonra azalıyor günlük kullanım.. ama ilk ayda zırt pırt kaka yapıyorlar 2 no da 4-5 aylığa kadar 3 no yu çok kullanamadık 1 ay falan
Cansuada24 Tugcevemercimek bende o markadan öyle 2 paket aldım valla alıp yıgmadım olmaz diye dogduktan sonra bakıp ona göre alıcaz artık