Bende şuracıkta bu postun altında bekliyim, dün adatıpta meryem hanıma muayene oldum ve kan değerlerimin çok düşük olduğunu söyledi 2 ünite kan takalım dedi çok şaşırdım önceki doktorum uyarmamıştı asla kn takviyesi olmadan arttırmak mümkün değil midir acaba😓