Ponyo benim de normal de 12 7 aynıdır yani ama gebelikte 10-6 beni sarsıyordu ilk haftalarımda doktor biraz takip et dedi sonra saglıkocagımdaki hemşiremi aradım çok tatlı bi bayan o da 8-5 e kadar normal dusuk tansiyon olarak görmüyoruz demişti . Ama 13 de bize göre yuksek fakat omunda sınırı var sanırım takip sonrasında mudahele ediyolar 1 kagıda sabah akşam aynı saatler de ölçüp yazın değişkenlik gösteriyorsa doktorunuzla görusursunuz 😊