Nolur yardım edin yaşayan başına gelen varmı😞
Bebegim 3 ay 15 günlük ne olduysa 2 aylıkken aniden meme reddi başladı veriyorum emmiyo toktur dedim zorlamadim geldim gittim teklif ettim ama yok almıyor su gibi aç ne yaptıysam emziremedim 😞 böyle olmayacak dedim doktora götürdüm doktor muayene etti herşey iyi gözüküyor bı kan idrar röntgen istedi kanı temiz idrarda temiz röntgen de gaz çıktı lagman yapıldı lagmandan sonra kustu gaz çıkarttı kaka yaptı sonra emzir dediler gene emmedi bebeğim aç ağlıyor Doktor serum takalım doyuralim dedim takıldı öyle uyudu biraz uykulu halıyle emzirmeye çalıştım 5 dk anca emdi geri uyUdu doktor meme reddi bu dedi böyle uykulu haliyle emzirmeyi dene kapalı ortamda emzir falan dedi çıktık geldik böyle böyle emzirdim 3 gün sonra aniden ugunarak ağlamaya başladı gene götürdüm kan almaya çalışıyolar ama doğru düzgün beslenemedigi için damar yolu bulamadılar ayaktan bakıyolar yok delik deşik ettiler çocuğumu 😭😭beyninden kaynar su dokuluyo sanki of Allah’ım deliricem kan alındı zar zor gene temiz çıktı sasirttim iyice neyse idrar kültürü istediler oda temiz 🤦 Eve geldik 3 ay 10 güne kadar çok çok iyiydik gene aynısı oldu 5 gündür delirdim doktora götürsem kan idrar alicaklar delik deşik edicekler 😞😞😭😭😭 goturmedim emzirmeye çalıştım halen de öyle emedigi için de kakasını çok zor yapiyor akıl akıldan üstündür napiyim kizlar bı akıl verin aydınlatın delirmiş durumdayım az kaldı 😞