Kızlar merhaba… Ben ikinci kez olucak rabbim nasip ederse.. Orduda yaşıyorum.. Oğlumu 28 Mayıs da kucağıma aldım ne soğuk ne sıcaktı çok rahat giydirdim ettim ama nasip olursa kızım olucak ve temmuzun 15i gibi doğum görünüyor. Nasıl giydircem ne alıcam kısa kollu mu alsam uzun mu hiç birşey bilmiyorum o kadar tecrübesiz hissediyorum ki kendimi sanki ilkkez anne olacağım. Piyasa belli malum.. yavaştan kıyafetlerini almak istiyorum. Önerileriniz neler hadi canım anneler yardım edin şu garibana 😃