Elif-mrl folbiol 5 mg kullandım canım folik asitin fazlası vücutta depolanmayıp idrar ile atıldığı için bi zararı olmadığını biliyorum..ama gebeliğimi öğrendiğimde doktoruma danıştım 5 mg bebek için çok fazla ilerde sıkıntı çıkarabilir 400 mcg öneriyoruz demişti ve folidoce başlamıştık..kesinliğini bilmiyorum ama burda da bi arkadaştan gebelikte kullanılan fazla folik asitin bebekte otizme yol açtığını duymuştum