DMMC Merhabalar bi sorum olucak size 3 gundur bi kati bi sivi ama cok az seklinde giden kahverengi akinti var sebebi ne olabilir acaba doktora gitmedim agri sanci vs yok olsa bile cok az oluyor da 24 haftalik hamileyim
Gzmmmmmm11 DMMC 3 gündür kanamanız var ve gerçekten doktorunuza sormadınız mı? Bir an önce doktora gidin
Ays_cskn DMMC doktorunuza danisin bence bende henuz 5 haftaligim ayni durum bendede mevcut ama kanama gormedi ilacta vermedi dikkat et dedi sadece ama sizin haftanizda buyukmus muhakkak doktora danisin
DMMC Ays_cskn bende anlamadim ki hic boyle bisey olmadi bastan beride sanci agri biseyde yok kan da degil bilemedim iste
Ays_cskn DMMC ben ilk gebeligimde cok uzun sure yasadim bu durumu ama sebebsizmiydi bilmiyorum yine ayni sekilde kanama gormediler ama geliyordu surekli progestan kullandim bir muddet ama suan kinde dr hanim gelismeyecegini mi dusunuyor artik bilemedim sadece folik asitle onceden tansiyonum oldugundan asprin yazmis sadece ağrının olmamasi iyi ama icin ferah olsun gorun bi sen
DMMC Ays_cskn Bakalim olmazsa gorunurum bulundugum sehirde doktor sikintisi var gitsem bile baya bekletip en son alicaklar diye pekde gidesim yok ..Ozelde yok burda zaten .
yased Ya benim de ilk gebeliğimde oldu düşük tehlikesi dedi doktor Protestan verdi ama olmadı, aynı kan değil ama kahverengi bi şeyler gibiydi yani sizi de korkutmak istemem sizinki belki başka bi şeydir ama doktora gösterin
DMMC yased ainen ilk gebeligimde benimde bu sikintilari cok yasadim surekli kanama erken dogum diye diye zar zor tamamladik o sureci..Suan 2.ci gebeligim 24.haftamdyim hic bi sikinti yasamadim cok sukur su zamana kadar ..Simdi de cok kararsizm bide cok gelse anlacam da iste 3 gundur ara ara az az gelen bisey diye
yased DMMC Kahverengi olmasının sebebi için de içeride önceden bi kanama olup kanın beklediğine işaret demişlerdi