Meliskam canım benim oğlumun 2 gözü de öyle oluyodu ilk 2-3 ay çektim çay demleyince onunla siliyodum sürümle siliyodum ve doktora da götürmüştüm o zaman göz pınarları tıkalı olabilir demişti masaj şekli gösterdi aklıma geldikçe onu yaptım sonra kendiliğinden geçti canım hani damla vesaire kullanmadim ben doktor vermedi çünkü Allah’a şükür öyle öyle geçmişti çok geçmiş olsun canım doktora götür sonra bunları yapabilirsin canım