R57_34M 12 haftalık ikizlere hamileyim çok şükür doktorum araşdırma hastanesıne gitmemi onerdı sultanbeyli oturuyrum tavsiye edebileceğiniz hastaneler neresı acaba
Vildan-E R57_34M merhaba hayırlı olsun. Neden araştırma hastanesine gönderildiniz? Sultanbeyli devlette Ahmet batkı var çok ilgili devlet düşünürseniz önerebilirim
567833 R57_34M ılhanvarank Egıtım araştırma gıdebılırsınız bende oraya gıdıyorım yakın hem Hmde ılgılı doktorlar var
Defne000 Vildan-E ikiz gebelik riskli gebelik oldugu için devletteki doktorlar kabul etmiyor arkadasımıda arastırmaya gönderdiler
R57_34M Vildan-E ali beyin hastasıyım Ahmet byde aynn çok duydm ıyımş bakalm hastaneye araşdırıyom nereye gtcm bılemdm
Usnac1995 567833 doktor önerir misiniz evimin hemen yanında hastane ama bayan t doktora gittim yüzüme bakmadk desem yeridir. Y
567833 Usnac1995 canım ben tek bı doktora mauyne oldum sureklı başka doktor bılmıyorum yanı ısmı de guldenız toklucu ılgılı yanı memnunum ben
Usnac1995 567833 ayda kaç kere gidiyorsun canım , her gitmede randevu almak mı gerekiyor. Bir de doğumu orda yapmak istesen kendi doktorun girebiliyor mu
567833 Usnac1995 ayda 1 muayne çağırıyor randevu almak gerek ben 33haftalık oldum ıkıhaftada bır gel dedı bana Doğumda normal suanlık ıkı Doğum yaptım o hastanede ebe gırıyor Doğuma ama sezeryana doktor gırıyor dıye bılıyorım bu dogumuda orda yapıcam ınsallah