Kızlar selam. Benim kanım negatif eşimin pozitif kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerekiyordu. Şua 28+6 dayım. Sonuçlar haftaya yada 2 hafta sonra çıkar dediler. O zaman da 29 haftalık falan olucam. Geç kalmış olurmuyum. Özelde 1000 TL yaptiramadik. Birde yatış veriliyormuş ne kadar süre yatılıyor. Son olarak iğne koldan mi kalçadan mi yapılıyor. Şimdiden teşekkürler