Benim öğlen 3 buçuk gibi nişanım gelmişti gece 11 buçuğa kadar evde bekledim sancılarım çok zorlamadı eşim ne olur ne olmaz bi gidelim diyince gittim yoksa biraz daha evde çekmeyi düşünüyordum hastaneye gittiğimde sancım 100 lerde 6 dakikada bir geliyordu açılmam 1 -2 cmdi yatışın olacak demişlerdi eve gidip öyle gelelim dedik ılık bir duş aldım çantamı aldım gece 3te hastaneye yattım 7 buçukta doğum yaptım 2 3 saat zor oldu sancı sadece