Evet hanımlar çeşitli totemler vs derken küçük hanıma kavuşabildik. 15.02.2022❤️ bir gün önce 2 cm açıklık vardı. Bir gün sonra 3 cm oldu. Sabah 11 de yatışım verildi suni sancı ile 9 cm olmuştu bile saat 16.00 da. Peki nereden çıktı sezeryan derseniz anlatayım 🥲 açıklıktı çatıydı her şey yolundaydı doktor bile şaşırıyo bu kadar az sürede ve hiç sesim çıkmadan nasıl olduğuna. Gerçekten dirayetli olmak gerek dayılmayacak bir sancı asla değil. Tek sorun bebiş hala aşağı inmiyodu. Son ana kadar hem doktorum hem ben normal doğum istedik ama bebeği tutan bir şey vardı. Sonra sezeryanda anladıkki kordon dolanmış boynuna ve o tutuyormuş bebeği mi. Son hafta suyu azaldığı için bu ultrason da çıkmamıştı. Boynunda 3 kez dolanan kordonuyla geleceği yolu kendi seçen minik savaşçı şuan kollarımda 😁😁 iki doğumunda bütün acı veren yönlerini yaşamış biri olarak şunu tavsiye edebilirimki asla normal doğumdan korkmayın. Sezeryanın sonraki ağrısı daha ağır. Ama bu sezeryan kötü demek değil ucunda dünyalar güzeline kavuşmak var sonuçta o yüzden korkmayın hanımlar. Banada bol bol dua edin lütfen minik bir süt meselem var red ediyor memeyi 😢