Merhaba şuan 32 haftalık hamileyim ama başından beri bebeğim önden gidiyor 2 hafta kilosu da aynı şekilde biraz iri bebek olacak galiba doktorum haftasına uymak için kendini yavaşlatabilir dedi olduğum haftaya göre mi doğum olur yoksa bebeğe göre oluyor kafam karıştı bebeği önde ilerleyip doğum yapan anneler varsa yardımcı olabilir mi