BirDilektuttum Kızlar merhaba 29+4 günlük hamileyim bu gün bebiş aşağıda sanki kasıklarımda oynuyor gibi hissediyorum tekme attığında irkiliyorum vajinama vuruyormuş gibi oluyor bu tarz durum yaşayan var mı içinizde normal midir
Meralmasal BirDilektuttum selam canım bebeğin ters dönmüş olabilir ellerini hissediyor olabilirsin aşağılarda :) benim de o haftalarda baş aşağı döndü ve tekmeleri daha güçlü hele akşamları maşallah kaburgalarıma bi baskı yapıyor ki bende vajinama doğru baskıları çok net hissediyorum bana göre normal ama istetsen doktorunla da paylaş durumunu 🙃
kahvesever__ BirDilektuttum normal ben hep orda hissediyorum hiç yukarı çıkmadığı hep aşada benim bebek 👶