Kontrolden geldim bugün 32+2 2800 gram doktorum şuan 36 haftalık gibi maşallah dedi. Sordum bir sorun olurmu diye sadece normal doğum olmaz dedi tahmini tarih verdi sezeryan için 4 nisan dedi ozamana kadar daha cok kilo alırsa cok beklemiş olmazmı ya doktorum zaten konusuruz daha net değil dedi 2 hafta sonra 34 haftalık olcam