Merhaba arkadaşlar. 5 hafta 3 günlük gebeyim. Kese oluşumum var. Beta hcg değerleri de düzenli olarak yükseliyor. Ancak doktorum kesenin sağ tüpe yakın olduğunu söyledi. Bir hafta büyümesini bekleyelim olmazsa gebeliği sonlandıralım dedi. Böyle bir sorun yaşayanınız oldu mu acaba teşekkür ederim şimdiden 🙏