EdaHayal Haftaya girdim kan uyuşmazlığımız var ben negatif eşim pozitif yeni araştırdım korkunç şeyler okudum benim gibi yaşayan var mı bu durumu olumlu bişi söyleyen olursa çok rahatlıcam kafama taktım çok .
nurkubra- EdaHayal bizim de var ilk gebelikte sorun teşkil etmiyor ikinci gebelikte iğne vuruyorlar diye biliyorum ama aile hekimim doktorun isterse ilk gebelikte de vurabilir dedi
busepoyraz @EdaHayal bizde de kan uyusmazlığı var iğne yapıyorlar onun için 2 kızım var gayet sağlıklılar sıkmayın canınızı
busepoyraz @nurkubra- ikisinde de vuruldum ilkinde doğumdan önce vurulmuştum 2. İğneyi doğurur doğurmaz yaptılar 2. Cocuk düşünürseniz simdiden garantiye almak için yapıyoruz dediler iğneyi olmadan da taburcu etmediler