Mel_yuz Didemalkanendik Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım🤗 bizim de Perşembe sezeryanımız var 🐣
SelinUzun Didemalkanendik 38+1 im pazartesi bende sezeryana giricem korku heycan çok değişik duygular içindeyim. Rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah sağlıcakla yavrularımızı alırız kucaklarımıza 🙏🏽
Didemalkanendik Mel_yuz ya canm hazırım sanıyodum ama değilmişimm 🤭🤭Allah hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah
Mucize2 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım korkma hayattaki en güzel şeyi yaşayacaksın🙏🏻
Didemalkanendik Mucize2 biliyorum canmm bi oğlum varr kızıma da yarın kavusucam inşallah ama yine de korku beni mahvetti
Aysgl15 Canım 11 Eylül’dede benim var aynı korku bendede var sezeryan olucam benim tek korktum sonda takılması
Mucize2 Aysgl15 sondayı takarken ucuna uyuşturucu sürüyorlar çok anlamıyorsun korkma eğer yapmazlarsada iste bende çok korkmuştum öyle olmadı