Buseuynk Kızlar daha önce genital sigil yaktirma işlemi yatırmıştım ancak bugün farkettim ki küçük küçük 2 tane daha çıkmış. Tekrar yatırma işlemi istemiyorum, krem kullanan veya elma sirkesinin faydasını gören var mı acaba
miranbeyinmothersi Buseuynk ben . 38 haftalık hamileyim bu yüzden ilk gebeliğim ve sezeryan oluyorum. Ben elma sirkesini denedim ve geçtiler iyice. Düzenli kullanmıyorum ama geçti
Denizyildizi1 Buseuynk Fito krem kullan canım benim ilk gebeliğimde oldu şimdide siğil benzeri bşy çıkmış salı gideceğim muhtemelen yine sezeryan olacağım
Ozlem2206 miranbeyinmothersi canım bu genital siğil afedersin vajina deliğinin oralarda oluncamı normal doğum yaptırmıyolar bende de hep kabarcık şeklinde siğil mi sivilcemi ona benzer şeyler çıkıyo ama üst bölgemde
Bebekbekliyorum Yaa allah askina cok kotuyum. Kasintidan gebericem. Yarin kontrolum var. Doktor gecen gittigimde sigil diyip ilac vermisti ama ben onemsemedim ve ilaclari almadim. Haliyle cogaldi. Icten kasiniyor. Distakiler de buyudu. Doktorum dogumdan sonra yakicaz dedi. Aciyormu. Nasil bi surec bilgilendirir misiniz
Gamze_5925 Bebekbekliyorum ben yaktirdim canım bir iki gün tek biraz açıyor öyle aman aman bı ağrısı yok hastaneden çıktığım günü normal hayata döndüm ama maalesef bendede hamileyken tekrar çıktı napicam bilmiorum mecburi sezeryan olucak benimde ama şuan bişi yapamıyor um malesef doğumdan sonra bı çaresine bakicam
Bebekbekliyorum Gamze_5925 yaktirma islemi acittimi peki. Birde uzun suruyormu 🙈 cok tesekkur ederim cevpladigin icin
miranbeyinmothersi Ozlem2206 yok kuzum benimde sezerywn yerine yakın üstte içtr yok ona rağmen öyle oldu
Ozlem2206 miranbeyinmothersi anladım canım sağol o zaman doktorumu bilgilendireyim söylememiştim daha