Azizinannesi2 Ebrubhdr Üretim tarihi hangisi yakınsa yenir neden yenmesin ki 🤷🏼♀️ ben oğlumla Coco Pops yiyordum kahvaltıda
Babyturan Ebrubhdr valla bende tatlı krizlerimi nesquikle bastırıyorum akşamları 🙄 ilk başlarda tahin pekmezdi ama son 2 aydır nesquik mis gibide gidiyo valla 😅