Ultrasona göre 10+2 uygulamaya göre 11 haftalık hamilelik var bı kaç gündür belirtiler azaldı sanki. Sabahları su içince midem bulanırdı yok göğüs hassasiyeti de az gibi sanki. Bu haftalarda belirtileri geçmeye başlayanlar oldu mu. Normal bı durum mu benim kuruntum mu 🥺 doktor randevusu da salı gün beklemek çok zor