MerveNur- 23 gün önce sezaryen oldum tam iğnenin vurulduğu yerde omurga kemiğimde bir ağrı var ve azalmak yerine gittikçe hareketlerimi engeller oldu. Sizde de böyle mi? Kollarımı kaldırıp bişey taşıyacakken, uzanırken vs ağrı oluyor
DerinMavii MerveNur- evet canım geçiyor sonra bol bol hareketli olmaya çalış sağıma soluma dönerken bile agrirdi anca düzeldi üçüncü ayimdayim
Kubra-nisan MerveNur- seni korkutmak istemem ama ben 9 aydır doğum yaptım bi bel ağrısı oluyor çok zor bu yüzden seZeryandn nefret ettim 😩
Elfela MerveNur- canım benim 3,5 yıl oldu spinal oldum hala zaman zaman direk o iğnenin girdiği yer agrıyo.. iş yapınca ayakta durunca agır kaldırınca bazen hafif bazen orta siddetli ağrı oluyo ama çoğalmıyo tamamen de geçmiyo insallah seninki geçer
MerveNur- DerinMavii ay iyi bari bi an yanlış bir şey mi yapıldı diye düşündüm. Durduğum yerde ağrı yok ama bazen kolumu kaldıramıyorum resmen engelliyor
Mervekrz Bana doktor kahve önermişti belimin ağrısı sırtıma ordan başıma öyle çıktı gitti 40 ım çıktığında iyileşmiştim . Bol acı kahve demişti
MerveNur- Mervekrz yok o dediğiniz ağrılı dönemi geçirdim çok şükür bu başka sadece belirli hareketli yapınca hissediyorum
MerveNur- Kubra-nisan benimki belde değil tam iğne vurulan yerde sırtımda ama inşallah kalıcı değildir