Leyla56 canm aynısı bnde oldu Dr yerleşme diye birşey olmaz o halk arası muhabbet dedi biz her kanamaya risk olarak bakarız dedi baktı kese aşağıda çıktı iğne ve progestan hap verdi sürekli yatıcaksın dedi o yüzden Dr ile görüşmem senin be bebeğin için daha sağlıklı olucaktır sağlıkla al inşallah 🤲🏻 ucağına