Kızlar yalancı sancı dedikleri ağrı aniden hiçbir şey yokken kasıklara bele veya karın bölgesine ağrı girmesi mi ben ilk defa dün gece yaşadım hiçbir şey yokken bir anda girdi bunlar erken doğum belirtisi mi yada normal mi bu haftalarda pazartesi günü kontrolüm var sorucam doktoruma merak ettim sizde oluyo mu