Bu kişiden kişiye değişir ama kendi deneyimimden bahsedeyim, bebeğim doğdu fakat direk yoğun bakıma alındı, 3 gün emziremedim ve doktor süt sağıp götürmemi istedi elimle yaptım olmadı, manuel pompa aldık uğraş uğraş zar zor biraz çıktı şırıngayla götürdüm ama o sütü çıkarasıya boynum belim elim kolum koptu zaten sezaryenliydim baya bi zorlandım, sonra eve geldik şükür emiyordu ama bu seferde az az emdiği için göğüslerim dolup ağrımaya başladı ve diğeri çok yorduğu icin elektrikli pompa aldık ve o kadar ise yaradi ki iyi ki almışım dedim,yani emince de zaten emiyor ne gerek var olmuyor bazen bebek az emiyor, bazen boşaltmak gerekiyor veya farklı bir durum