Dua Biberon var bende kızlar emzik alacağım nasıl olmalı 0-6 ay yazanlardan mı almalıyım netten alacağım bileğiniz var mı başka alırken neye dikkat etmeliyim çok çeşit yok zaten bi geniş ağız bi de normal boyutlu olanı var ama aya takıldım 0-6 mı oluyor hep yoksa yeni doğan diye ayrı da oluyor mu belki nette kalmamıştır ondan görememişimdir diye size sorayım dedim
Dua Ezgi14 0-6 yazıyor evet canım ama merak ettiğim acaba Yenidoğana özel var mı başka sanırım Yok ☺️ Teşekkür ederim cevabın İçin
Cananscs Dua pardon ben biberon var emzik alacağım demissin ya ben yanlış anlamisim şimdi ne dediğini anladım