Elfs suyum fazla çıkmıştı 28. Haftada o zaman doktor doğum ne zaman olur bilemeyiz erken gelme ihtimali yüksek demişti su fazlalığı sebeb oluyormuş sanırım ilk etapta sonra 31. Haftadayken ben 3 gün boyunca kasılmalar yaşamışım karnım sertleşip bebek toplaniyordu anlamadım sanciymis bu doktora yazdım o hemen gel dedi gittiğimde sancım çok yüksekti hemen yatış verip serum iğnelerle azalttilar ciğer gelistirici vurdu hemen bebeğin kalp atışları zayiflamisti doğuma alacaktı acil sonra düzelince çıktık şimdi evde sancım olmasın diye yatıyorum hep ve ilaçlar kullanıyorum arada hala sancım var ama doktor tamamen geçmez idare edecez diyor enfeksiyonda sürekli yeniliyor kendini oda ayrı bir etken 33. Haftadayiz şimdi doktor 34 den sonra ilaclari yavaş yavaş bırakacaz diyor ki ilacı bıraktıktan sonrada muhtemelen sancılar tekrar artacak