Ben 35 haftalığım, ikinci hamileliğim bu. Benim de şuan suyum az, takip altındayım haftanın 2 günü nst ye giriyorum, doktorum da kontrol ediyor. Benim doktorum suyun evet az ama benim için bebeğin hareketleri ve beslenmesi önemli dedi. Ben de hareketlerini takip ediyorum, çok şükür hareketleri düzenli, kilo alımı da devam ediyor, herhangi bir gelişim duraksaması yok. Endişelenme. Bizlik bir durum değil, vücut bu suyu kendi üretiyor, tek başına sorun yaratacak bir durum da değil. Hareketlerini takip et gün içinde 10 kere hareketini hissetmen lazımmış